четвъртък, 20 юни 2013 г.

ДПС - нарушител на българските закони





Скоро една туркиня опита да ме убеждава, че ДПС не били партия и не били само турски/!!!/.
Тъй като това е очевадна лъжа - даже две - направих си труда да й отговоря следното:


ДПС е точно етническа партия, която нарушава българските закони със самото си съществуване - забранено е да има партии на етническа основа.

За пръв път чувам, че не било партия. Тогава какво е? Църковен хор?!

"Hе било етнтическа" е най-изтърканият и безсрамен трик - за замазване на очите. Нито един българин не го вярва и го поддържат само турците и помаците. Да, членуват и българи, но не за друго, а за параван. Като вземем предвид и безпринципния навик на политиците да влязат някъде само за да са в Народното събрание или да лапат заплатки в някоя комисия, тогава вече става ясно колко струва "членуват и българи".

Преди много време имах гадже-помакиня. Признавам, пазя добри спомени от нея като човек. Bидяхме ce след години и почти забравихме, че аз бях довел друга, а тя - друг. Мисълта ми е, че имах възможност да разбера отблизо разсъжденията на близките й. Те се самоопределят като турци, т.е. лъжа е, че са "българи с българско самосъзнание".

Докато някой им слуша брътвежите, ще правят магарии, ще ползват привилегии и ние ще плащаме, плащаме, плащаме ... Само че на мен ми писна от лъжите им! И не само на мен!


...................................................................


Факти и почтеност


На повикване

Няма коментари:

Публикуване на коментар