четвъртък, 24 януари 2013 г.

Пари от Интернет





Това са сайтове за гледане на реклами и други начини за печелене на пари от Интернет. Мрежата предлага много възможности. Трябва само желание.

Поставил съм си задачата да събера на едно място най-добрите предложения, от които се изкарват яки пари. Повечето такива действително са загуба на време, но става съвсем различно, ако знаете точно на кои да се спрете. Не съм съгласен с доста от нещата, препоръчвани от "старите пушки в бранша",  обаче не си падам и по черния пиар, затова няма да изпадам в подробности.

Тъй като не съм свикнал да хвърлям усилия на вятъра, препоръчвам само сайтове, за които аз лично съм видял, че плащат и то добре.

Описал съм в общи линии за какво става дума. Ако ви интересуват повече подробности, пишете ми тук като коментаp или ако се познаваме, може по другите ми блогове, имейл или скайп.




Най-добрият сайт PTC-сайт


Финансова магия


PayPal


Отлична оферта - Ref4bux


Бизнес без инвестиции


Работа и заплата


Реклама в Интернет








Няма коментари:

Публикуване на коментар