сряда, 2 януари 2013 г.

Доходи от дома










Повечето хора вярват, че единственият начин да печелят пари е като работят за някой друг.
Това вече не е така. Можеш да стоиш вкъщи и да гледаш реклами срещу заплащане. Все още малко хора се възползват от тази възможност,  но важи само за България - в останалия свят е обичайна практика.

От друга страна много фирми се ориентират към реклама в PTC-сайтовете, понеже това е най-бързия начин, по който продуктите им стигат крайната си цел. Оттук следва, че ще има повече реклами за гледане, съответно повече пари.

Доходите зависят от времето, което си готов да отделиш. Ако е само между другото, тогава ще са просто допълнителни пари към семейния бюджет. Но занимаваш ли се сериозно, т.е. колкото време хвърляш на работното си място, тогава просто не се нуждаеш от работодател, защото сам ще си бъдеш такъв. Hе е ли върхът?!

Имайки предвид нестихващата криза, оказва се, че по този начин приходите ти са значително по-сигурни от получаваните за 13-15 часов работен ден, от шеф, който те ползва за животно-изтривалка.

Всеки сам решава. Аз вече се убедих, че е възможно.
Тук съм дал три сайта, от които лично съм теглил пари, т.е. гарантирам, че плащат.
Влизаш, регистрираш се и можеш веднага да започнеш.
Ако имаш въпроси, аз съм насреща.
В началото всеки е бил предубеден, но започне ли, бързо променя мнението си, защото фактите са неоспорими.













The Best Traffic Exchange













Няма коментари:

Публикуване на коментар