понеделник, 23 юли 2012 г.

Какво правосъдие? Всички сте за трепане!





Drugi.blog.bg

- Здрасти, пич, какво ти е мнението за скандала със съдиите?

- Не мога да изразя мнение, защото не познавам случая. А и на медиите отдавна не им вярвам, така че каквото и да кажа, няма да бъде коректно. Ако се пробвам, ще го играя дървен философ.

- Хайде, хайде, не ми се прави на много колегиален. Кажи ми нормално ли е мотивите на присъда да се забавят толкова много, че да изтече давността?

- Естествено, че не е нормално. Само че преди да зачеркнеш някой, трябва да си наясно с всички подробности. Напълно е възможно съдията наистина да е била жестоко натоварена. Факт е, че съдиите са изключително много натоварени. Особено в големите съдилища. И като казвам изключително, дори съм тактичен.


- Излагаш се. Става въпрос за четири години забавяне. ЧЕТИРИ ГОДИНИ така и да не намериш време да напишеш нещо, колкото и да е голямо. ТОВА Е ОТКАЗ ОТ ПРАВОСЪДИЕ, както му казвате Вие юристите.

- Виж, разбирам, че не ти липсва желание за критика. Но ако искаш да критикуваш нещо, трябва да го познаваш. Ето, аз например, преди да кажа, нещо този или онзи автомонтьор, първо искам да ми се обясни какво е направил и защо е грешно. И чак тогава си позволявам да бъда критичен. И никога, ама никога няма да си позволя да плюя по някой, защото съм повярвал на тоя или оня журнаист.

- Приятелю, умен мъж си, адвокат, ама мен не можеш да ме метнеш с адвокатски номера. Какво значи да се водя по мнението на журналистите? Аз не се водя - тази съдийка всички я защитават, а аз съм възмутен. Представяш ли си не стига, че забавила присъдата с години ...

- Не присъдата, а мотивите.

- Не ме прекъсвай! Много добре разбираш какво искам да кажа. Стига си се извъртал като змийорка! Ако някой ми е откраднал нещо и съдията замота делото толкова години, че да изтече давността, ще взема голямата гьостерица и първо ще подкарам съдията, а след това крадеца. Тази надутата не стига, че замотала делото толкова време и практически пуснала престъпниците да щъкат на свобода, ами даже има и наглостта да ми се надува по телевизията. На какво отгоре, како? На мъката на пострадалите или нещастието на жертвите на престъплението!?! Несправедливо ми била наказана... И аз мисля, че е несправедливо. Освен да я изгонят, трябваше всички жертви да минат и публично да я заплюят. И тая ми била шеф, ПРЕДСТАВЯШ ЛИ СИ? ШЕФ НА ВСИЧКИ СЪДИИ! Не знам дали са я изгонили, защото им е трън в очите, ама за каквото и да са го направили, късно са се сетили. Трябвало да я изгонят преди години и нея, и всичките като нея.

- Виж, разбирам ти емоцията, но няма как да те подкрепя в нея, първо защото не знам каква точно е истината и, второ, защото тази експлозивна агресия не помага нито на теб, нито на жертвите на престъпления, нито на правосъдието.

- Правосъдие? ПРАВОСЪДИЕ? Ти ебаваш ли се с мен?Какво значи правосъдие? Айде, да речем тая била нещо наклепана, ами другите съдии? Тръгнали, моля ти се да ми протестират. А бе, холан, Вие съдии ли сте, или синдикални активисти в Кремиковци? Какво ще ми протстирате? Ами другото ... щели, моля ти се, да отлагат делата в знак на протест. Какво значи да ми отлагаш делата в знак на протест? Я ми кажи като юрист, кога се отлагат делата и може ли всеки съдия ей така, като му кефне, да отложи делото? Това ли пише в закона, че съдията като е станал с гъза на горе и има право да отлага делата? Хич не се учудвам, че давността е изтекла. Сигурно и тая нещо е протестирала. Протестирала четири години и в знак на протест пуснала престъпниците на свобода. Айде, кажи ми като си юрист и като си ги учил нещата, може ли съдията да отлага делото, когато му кефне, че трябва да протестира? Кажи, де.

- Ами ... всъщност .....

- Знам какво ще ми кажеш. Ама не ме интересува, аз нещата ги виждам и ми се драйфа. Затова ли данъчните ме гонят да плащам? За да има пари за заплати на ей такива? Каквито и да са - бавни, престъпници или некоректни, не им е мястото там. И аз не искам да им плащам заплатите, за да ме ядосват после по новините, че били жертви и затова в знак на солидарност щели да отлагат делата. А давността, майната й - да си върви.


- Виж какво, разбирам, че си се газирал, но това нещо не е толкова просто, че на един дъх да поставиш диагнозата и после да постановиш и изпълниш присъдата. Интелегентен човек си, сдържай си и агресията и езика. Правосъдието ...

- Какво правосъдие, бе. Всичките сте за трепане!

(Ужас! Още ме боли главата от този разговор)





2 коментара:

  1. Браво хубав блог ...моя го деактивираха имах много завистници но ми направиха хубаво сега имам още по добър в alle.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Завистта е лошо нещо. За съжаление е типична за българина.
      Ако се върнеш, можеш да оставиш линк към блога ти в Alle.bg.

      Изтриване