вторник, 9 април 2013 г.

Попълвай анкети и печели пари от това!






Попълвай анкети и печели пари от това!


JTN-Panel 


Днес проучванията се правят така – чрез имейл.

Изпращат ви въпросника, отговаряте и получавате точки.

Всяка точка е равна на 50 стотинки.

Когато съберете 100 точки, получавате 50лв.



Въпросите са най-обикновени, свързани с даден продукт.

Дали бихте го купили, устройва ли ви цената, имате ли препоръки.

Нищо сложно.



От това, което съм видял до момента, една анкета отнема 3-5 минути.

Точките са различни.

Ако вземем средни стойности,

излиза че събирането на 100 точки ще ви отнеме общо между 2 и 3 часа.

За това време прибирате 50лв.

Знаете ли работно място, където да ги вземете за толкова кратък период?

Повечето хора не ги получават за цял работен ден.

Е, не е ли страхотна офертата?!

Ако ви интересува, можете да се регистрирате през банера отдолу.



JTN Research




5 коментара:

  1. през кои онлайн процесори можеш да си получиш парите и изобщо можеш ли или са под формата на ваучери за пазаруване

    ОтговорИзтриване
    Отговори


    1. Пише имейл, на който можеш да заявиш обръщането на точките. Вероятно тогава ще кажат как точно. Предполагам, може по сметка или PayPal.

      Фирмата е JTN Рисърч ЕООД - базирана в София. За същата фирма съм попълвал подобни анкети, участвал съм и в онлайн-чат. Никога не е имало проблем с плащането - затова се регистрирах веднага.

      Изтриване
  2. Всъщност отнема една идея повече време, тъй като няма постоянно активни анкети... 4-5 на месец, ако си попълнил всички профилиращи анкети - ще те търсят по-често.. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори

    1. Взел съм чистото време, през което попълваш. Hа мен ми отнемат 3-5 минути, на друг може повече. Затова казах средни стойности.

      Hе е постоянна работа, че да дават ежедневно. Специално ги попитах и отговориха на следващия ден. Не може да се разглежда като постоянен доход.

      Но ако се замислиш, тази дейност тепърва ще се развива, което означава и повече анкети. В предния коментар споменах: попълвал съм подобни от същата фирма, т.е. правят и други проучвания. Значи са сериозни и набират скорост.

      Изтриване
  3. Плата за мощными графическими процессорами
    http://www.rublik.com/5148475c6cb46ade5200c27d

    ОтговорИзтриване