вторник, 3 април 2012 г.

5 фрази, които НЕ трябва да изричате след секс





Prekrasna.bg

Повечето жени обичат да говорят, но понякога не изричат точните думи в точния момент. Ето кои са 5-те фрази, които не бива да казвате след първия интимен акт с нов партньор:

1. Беше супер, но сега сигурно и ти ще ме зарежеш като всички останали!

„Всички ли? Нима са толкова много?“, ето тези въпроси си задава мъжът след подобно словоизлияние. Освен това за какво „зарязване“ си говорим? Нали не очаквате той да се омъжи за вас след една седмица?!

2. Свърши ли най-накрая?

Има ли нужда да коментираме този въпрос?!

3. Ти си любовта на живота ми. Моля те, подай ми телефона, за да звънна на нашите и да им кажа, че най-накрая съм открила точната половинка.

Първо го „изстрелвате“ в Рая, а след това го хвърляте в клокочещите казани на Ада? Браво на вас! Едва ли ще се видите с него още един път…

4. Да, да, направи го! Не съм била с мъж от тооооолкова дълго време…

Искате да му кажете, че сте лесбийка, или сте много зле и никой не е искал да бъде интимен с вас много дълго време?! По-добре си дръжте езика зад зъбите.

5. Споко! Другият път ще се справиш мнооого по-добре!

Ако той усети някакво състрадание от ваша страна, бъдете сигурни, че друг път няма да има. Затова мълчете.




Няма коментари:

Публикуване на коментар