събота, 31 март 2012 г.

Мъжете на 30 години са най-смели в секса









Сексуалните фантазии на мъжете достигат своя пик на 30-годишна възраст. Това показва ново проучване.Достигнат ли 30 години, представителите на силния пол преживяват същинска хормонална буря. Техните тайни сексуални фантазии са почти неизчерпаеми именно в този етап от живота.

Ето защо специалистите съветват жените да контролират фантазиите на партньорите си и да ги държат в разумни граници. “Важно е момичетата да се научат как да държат еротичните мечти на своите половинки на разумно ниво”, убедени са сексолозите.

Според експертите на тази възраст сексуалните пориви на мъжете стават малко груби. Можете спокойно да откажете садо-мазо секс, дори и ако приятелят ви настоява да е облечен в строг черен костюм, да държи камшик, а от джоба му да се показва диплома от Харвард.

...........................................................................................................................................................



Това за камшика и Харвард направо ме разсипа. Мога да го сравня само с "Обръсни ми гърба  и изрежи ноктите ми", изречено с премрежен поглед и мъркащ глас.





2 коментара:

  1. Трудно ми е сега да преценя. А и аз не мога да бъда в представителната извадка, тъй като еротичната фантазия, освен всичко останало ми е част от средствата ми в изкуството.
    Тридесет е наистина върховна възраст.

    ОтговорИзтриване