петък, 22 януари 2016 г.

Шарън Стоун - любимата ми актриса





Холивуд е пълeн с великолепни актриси, но една ми остана любима още от ученическите години. 
Единствена и неповторима за мен - Шарън Стоун




В ''Зов за завръщане'' /1990г/ не ми направи впечатление - реших, че е просто една от многото холивудски красавици. Но с излизането на ''Първичен инстинкт'' /1992г/ тя завинаги стана моя фаворитка. Не само заради играта, а и заради отношението й към живота, хората, феновете.




Шарън Стоун обича да казва: 

''Стряскам мъжете, защото те се плашат от вагина с мозък.''

Да, тя наистина е умна. 

Следните нейни думи го доказват:

''Няма значение дали съм болна или в лошо настроение. Мой дълг е да раздавам автографи и да се усмихвам на феновете, защото те са си дали парите за да ме гледат. Без тях щях да бъда никоя.''

Малко звезди разсъждават по този начин. Повечето са надувки. Но не и Шарън. 

















Няма коментари:

Публикуване на коментар