вторник, 21 май 2013 г.

Къртицата - забраненото удоволствие




Аз отдавна съм признал, че обичам да гледам "Биг Брадър". По същия начин стоят нещата с "Къртицата", но в последно време го бях забравил. Cега се сетих, понеже разбрах за някакъв скандал между Радина Кърджилова и мъжа й. И знаете ли откъде го разбрах? Oт блоговете на хора, които ......   не го гледат /!!!!!!/. Ммда, шок! Hе го гледат, бе! Ама са в час с всяка реплика :)))

Представяте ли си колко е трагикомично да видиш постинг на тема "Къртицата е тъпо предаване", а от текста личи, че авторът го следи много отблизо?! И не само той. По-надолу са изредени коментари  на "аристократи от цигански тип", които разказват случки от шоуто и всеки завършва с нещо от сорта на:

"Видя ли го, бързо сменям канала."

"Пак ще скачам по дистанционното."

"Уф, не го понасям това предаване."

Някой ще ми обясни ли защо тези хора си кривят душата за да се правят на такива, каквито очевидно не са? Ясно е, че обичат "жълто". Даже повече - привлича ги неудържимо. Защо просто не си признаят "Аз го гледам и ми харесва"? Кое му е срамното? Ако ли пък не го направят, поне да не обиждат другите - с нищо не са повече от тях.

Виждам само едно обяснение: добрите стари комплекси. Tе осъзнават колко са незначителни и това ги подтиска. Самочувствието многократно надхвърля реалните им способности, а това направо ги побърква и в крайна сметка изричат безумия, заслужаващи присмех, което от своя страна още повече ги подтиска. Ето ти омагьосан кръг.

По правило тези "енциклопедисти" обичат да раздават съвети, да наставляват, да пробутват, че любимото за тях трябва да е любимо за всички. И обратно: ако не харесват нещо, то е защото няма нищо за харесване. Bие да не помислите, че говоря за Всезнаещия Вселенски Pазум? Hе, това са най-обикновени хора. Нямате право на лично мнение. За всяко нещо трябва да питате богатата база данни на преливащия им от знания мозък.

Един от най-сигурните признаци, по които  се разпознават комплексарите, е склонността да поучават. Искаш не искаш,  убеден е,  че трябва да слушаш "великите му" глупости, щото видиш ли, той и само той знае Истината за света.

Запомнете от мен: интелигентните хора не поучават и не се натрапват! Ако случайно споделят нещо или предложат съвет, винаги са готови да приемат твоето несъгласие и то с усмивка. Cамо комплексарят се сърди, ако не го послушаш.


Честен човек ли е българинът?

Станишев - най-големият интригант

Магьосница

Аз не съм мързелив, а енергийно ефективен!

Доберман



Няма коментари:

Публикуване на коментар