вторник, 6 март 2012 г.

Валери Божинов обвини треньора за проблемите си в "Спортинг"






Валери Божинов обвини старши треньора на "Спортинг" (Лисабон) Домингош Пасиенсия, че не е контактувал по най-правилния начин с него. Тази грешка е довела до преминаването му в италианския "Лече".

Българският национал напусна "Спортинг" със скандал, след като пропусна дузпа в мач от турнира за купата на лигата на Португалия срещу "Морейрензе". От лисабонския клуб заявиха, че отношението на Валери Божинов към удара е било непрофесионално.

"Единственият ми проблем в "Спортинг" беше старши треньорът. Пасиенсия не беше честен с мен", заяви българинът в интервю за вестник "Рекорд".

"В онзи мач Пасиенсия ни каза, че първият изпълнител на дузпа ще бъде Рибас, но той беше заменен и в игра се появих аз. Треньорът ни заяви, че всеки може да бие дузпа, ако се чувства сигурен. В онези моменти исках да се разпиша и да вкарам гол", коментира нападателят.

"От треньорската скамейка Пасиенсия ми каза да не изпълнявам дузпата. Нареди Матиас Фернандес да бие. След мача Пасиенсия не ми каза нищо. Когато напуснах към "Лече", се случи същото. Неговият проблем е, че не говори с футболистите", каза Божинов.

Мачът между "Спортинг" и "Морейрензе" завърши 1:1. В края на срещата през януари, след като беше отсъдена дузпа, Божинов взе топката от Фернандес и пропусна.





Няма коментари:

Публикуване на коментар